Usługa pozycjonowania stron www – wady i zalety

Osoba, która prowadzi swoją stronę internetową same decyduje, w jakiej firmie wybierze usługę, pozycjonowanie stron, w jakiej reklama internetowa, a w a jakiej promocja stron. Decyzja całkowicie należy do niej i to firmy muszą się starać o klienta. Możemy zauważyć, że jeśli założymy stronę internetową, a ta strona zdobędzie popularność w sieci, to firmy same zaczną się do nas zgłaszać. Na nasz mail, zaczną przychodzić oferty, tanie pozycjonowanie stron, korzystne pozycjonowanie stron i wiele innych. Wszystkie będą nam oferować pozycjonowanie stron, w atrakcyjnej cenie.

Następne maile będą dotyczyć reklamy internetowej, czyli będą nosiły tytuł reklam internetowa najtaniej na rynku. Ciekawe jest to, że wszystkie oferty będą dotyczyć korzystnej ceny, taniej ceny, niskiej ceny. Nie dostaniemy raczej oferty, która będzie brzmiała wysoka cena i wysoka jakość. Wydaje się oczywiste, że jeśli usługa ma być wysokiej jakości, to mu ona także kosztować. Najlepsi specjaliście nie zarabiają kilku złotych, za godzinę pracy. Informatyk na poziomie, za godzinę swojej pracy, bierze całą dniówkę osoby przeciętnie zarabiającej. Taka stawka wydaje się uczciwa, bo usługi informatyczne są w cenie, pod warunkiem, że możemy liczyć na profesjonalizm.